Johanna Sofia

Still no baby

Inget nytt på bebisfronten... Jag försöker hålla modet uppe men känner att det blir allt svårare för var dag som går. Det är tungt och jag vill bara ha bebis på utsidan och veta att allt är bra.


I tisdags var BF enligt ultraljud och idag är BF enligt min Natural Cycles App - baserad på cykellängd och ägglossning. 

Igår tog vi en tur till favoritfiket. A älskar att leka i trädgården och till sin stora lycka hittade hon både en gunghäst samt gulliga trädgårdsmöbler som snabbt förvandlades till en buss. Fantasin, så härligt att se hur hon går in i den världen och hur hon lever sig in.

Idag skiner solen från en molnfri himmel. Kanske blir det en tur till stranden eller lunch på stan. Eller så stannar jag i skuggan i hammocken med min bok och skickar ut övriga familjen på sommaräventyr.


Gofika ❤
Bebis som verkar trivas lite för bra därinne
Såklart ska även Apis få gunga på hästen!